رنگ گریم صورت

انواع رنگ گریم صورت چیست؟

تفاوت رنگ گریم

برای طراحان گریم که به تازه‌گی شروع به کار کرده اند، انتخاب از بین انواع مختلف رنگ گریم صورت می تواند بسیار دشوار باشد.

این موضوع که بدانید چه چیزی برای شما و کار شما بهترین کارایی را  دارد، در ابتدای امر می‌تواند سخت و دشوار باشد.

در این راهنما، به معرفی انواع مختلف رنگ گریم صورت پرداخته می‌شود. به طوریکه حتی رنگ‌هایی که برای پوست حساس کودکان مناسب هستند نیز معرفی می‌شوند .

با استفاده از رنگ های سیلک می توانید انواع طرح های هیجان انگیز را روی صورت حساس بچه ها نقاشی کنید. آنها به راحتی شسته می شوند. و نگهداری از آن‌ها در راستای جلوگیری از خراب شدنشون بسیار آسان است.

رنگ های گریم صورت کیکی (Cake Face Paints) :

مانند موارد آرایش پنکیک به سبک قدیمی (که هنوز هم به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند)، در این نوع رنگ گریم، حمل، نگهداری و انجام ان آسان است. ماندگاری طولانی دارد و خشک نمی‌شود. برای استفاده از آن، کافی است به آن آب را اضافه کنید، کمی هم بزنید و آن را به کمک اسفنج یا قلمو روی صورت استفاده کنید. برای صرفه جویی و راحتی، این نوع رنگ‌ها، در رنگ های جداگانه و یا در پالت های چند رنگ موجود است.

رنگ گریم مایع :

این یک رنگ گریم صورت مبتنی بر آب است که به راحتی با آب و صابون پاک می شود.

معمولاً در رنگ‌های بسیار روشن ارائه می‌شود که وقتی رنگ را روی صورت خود می‌مالید، کمی ملایم می‌شوند.

رنگ گریم مایع

مداد شمعی :

این مداد شمعی‌ها که به منظور گریم صورت استفاده می‌‌شوند، این امکان را به گریمور می‌دهد که بدون نیاز به استفاده از انواع قلمو و براش‌های گریم، مستقیم بر روی صورت به کار ببرند.

این نوع از رنگ‌های گریم انتخاب خوبی برای یک فرد مبتدی می‌تواند باشد، زیرا هم نسبت به سایر رنگ‌های گریم ارزانتر هستند و هم برای پیاده سازی گریم به وسیله‌ی آن‌ها نیاز به تجهیزات و تکنیک کمتری می‌باشد.

گریم مداد شمعی